Umbrela patrata

Umbrela patrata

duminică, 27 octombrie 2013

Sa stii sa ai rabdare!

 
Daca nu ati vazut acest spot, e bine sa stiti ca celebra agentie Leo Burnet s-a inspirit din viata mea de familie. De ani buni barbatul meu ma bate la cap sa donez cartile din biblioteca pe motiv ca "ne umplem de praf"! Ca nu sunt la curent cu noile tehnologii, ca acum cartile se citesc in format electronic, nu dand pagina dupa pagina. Ca totul trebuie sa fie minimalist, pentru asta exista stick-uri si nu mai ai nevoie de tona de DVD-uri.
 
Cand am vazut spotul pur si simplu am lesinat de ras! Abia am asteptat sa il prind in fata televizorului nostrum HD, cu diagonal de naiba mai stie cat! Dar cand nu sta el lipit de politica, al naibii spot daca vrea sa ruleze!
 
Nu pot sa va povestesc cu cata determinare incerca sa ma convinga aseara de necesitatea achizitionarii unuia nou, neaparat UHD! Evident, sunt ca un zid de care se loveste mereu cu capul! Eu ma leg de lucruri si imi plac cele care imi apartin! Sunt moarta dupa masina mea veche de scris marca Olivetii. Imi aminteste de tinerete intr-o maniera absolut duioasa. Dupa pick-up-ul meu studentesc cu vinilurile mari si demodate. Amandoua zac ascunse pe rafturi cat mai inalte in dressing-ul cat casa.
 
Pana ce si veiozele cu picioare sculptate din marmura slefuita si ingalbenita de vreme pe care troneaza abajururi din matase franjurata pe poale stau inghesuite in colturi de umbra, iar altele moderne si futuriste le-au luat locul cu trufasa impertinenta. In casa noastra bi-polara, printre atatea "modernisme" simpliste si minimaliste, se mai gasesc in penumbre sticloase de vitrine prafuite mici statuete din bronz si cateva bibelouri Art Nouveau, cateva piese de Majolica Schramberg Handgemalt , cateva  portelanuri de Meissen si Sevres, un ceas cu cuc din sec 19 si cam atat.
 
Dar sa stiti ca eu ma incapatanez sa rezist oricum! Ce-ar fi daca maine s-ar inventa nevasta virtuala? Vedeti? Eu raman pe baricade pregatita de razboi! Pana cand, intr-o zi, tot va striga prin usa de la baie dupa banalul sul de hartie igienica. Si-atunci.... :) Vedeti? Totul este sa stii sa ai rabdare! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu