Umbrela patrata

Umbrela patrata

miercuri, 28 august 2013

In ploaie


IN PLOAIE - Ioana Antonache

Cad stropi de ploaie asteptati,
dupa torida zi de vara
si ochii mei sunt bucurati,
ca-n stropi te vad pe tine iara...

Esti undeva, dar esti cu mine,
te simt aproape, esti aici
si ploaia tot mai iute vine,
iar tu in brate parca-mi pici...

Ma picura pe frunte stropii,
la fel ca sarutarea ta
si-am incercat sa mi te-apropii...
sau, poate, gura ta era...

Raman in ploaie, sa ma ude,
imi cad rafalele pe trup,
iar glasu-ti cand prin stropi se-aude,
ma-ntind, in brate sa te strang...

E rece ploaia, sau e calda,
nu mai conteaza cum o simt,
in stropi, iubirea mea se scalda
si printre picuri te alint...

Ma uda stropii acestia grei,
iar tu, cu vorbe-ametitoare,
in brate cu nesat ma iei,
intr-o nebuna imbratisare...

Dar ploua rau, ploua salbatic,
venind torentii peste mine
si-n brate te cuprind fanatic,
eu, cea salbatica... de tine...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu