Umbrela patrata

Umbrela patrata

luni, 2 septembrie 2013

Balada vestilor din ploi


Balada vestilor din ploi – George Ternea

                Mulțumeşte-te să-mi scrii

                Câteva cuvinte calde,

                Când va fi să mi se scalde

                Umbra vieții-n aporii.

 

                Eu voi sta, oricum, atent,

                Sprijinindu-mă de-o rază,

                La-nțelesul viu din frază

                Și la frigul tău latent.

 

                Dacă tot mi-e dat să mor

                Înainte-ți cu o vreme,

                Voi ajunge, nu te teme,

                Să-mi transform plecarea-n nor.

 

                Și-or să cadă mai apoi,

                Dinspre mine către tine,

                Vești de dragoste, știi bine,

                Risipite-n niște ploi.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu