Umbrela patrata

Umbrela patrata

luni, 2 septembrie 2013

RATB sau revolutia sexuala


Cine si-ar fi imaginat cat de simple sunt tratamentele in perioada crizei? Ei bine, ca tot romanul destept si sarac, iata cum gasesti solutii!

Si-am sa va fac si o marturisire. Pana in 2008, cand firma  "duduia"(ca sa-l citez pe Tariceanu), stress-ul era cat casa, pentru ca ziua, bat-o vina, avea doar 24 de ore. Azi are tot atat si, desi as munci ca nebuna, nu prea mai am ce! Si-asa am inlocuit stress-ul cu isteria. Al meu, ce vina sa aiba, saracul??? Asa ca ma tratez pe Facebook! Cum ma enervez, ma iau la cearta cu politicienii si nu ma opresc din injurat decat atunci cand m-am calmat! Ce am economisit? Banii de psihoterapeut si linistea in caminul conjugal! Incercati si voi!

Buna reclama la RATT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu