Umbrela patrata

Umbrela patrata

joi, 21 februarie 2013

Definitii - Octavian Paler


Definitia unui strigat:

Ti-as spune ceva, despre noi, despre zapada de-afara, despre dragostea mea...
Ti-as spune ceva, orice, numai sa nu creasca iarba tacerii intre noi...
Ti-as spune ceva, ce-ai stiut, sau ce stiu, dar a-nceput sa creasca iarba tacerii intre noi si s-au ratacit sunetele din cuvantul tarziu...

Definitia despartirilor: Nu stiam ca floarea amara a singuratatii are, daca o atingi pe obraz, sunetul unor pasi care pleaca.

Definitia usilor inchise: E o rana in scandura usii unde-am batut si n-a raspuns nimeni. Deschideti usa cu grija, sa nu loviti rana cu cheia.


Definitia lacrimei:

Lacatele de piatra
Se deschid cu rauri
Lacatele de apa
Se deschid cu stele
Lacatele din noi
Se deschid cu o lacrima.

Definitia pasului absent:
Doar un pas ne desparte
Nu stiu daca pasul absent
e al meu
sau al tau.

Definitia liniilor paralele: Tu mergi langa intrebarile mele, eu merg langa linistea ta. Tu mergi langa zorii dragostei mele, eu merg langa amurgul parului tau.

Definitia dragostei: Vino, sa pot regasi drumul spre mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu